zaterdag 30 april 2011

Kinderwagen 70-er jaren

Liep al een tijdje rond om een 70-er jaren kinderwagen te maken, na een tip heb ik mooie wieltjes kunnen kopen.
Het ijzerwerk is gebogen om een blok hout welke ik ooit gekregen heb om een race auto van te maken.
Het was de perfecte maat. Het geheel is gesoldeerd en heb er buisjes ondergemaakt. Hier lopen de asjes van de wieltjes door.
De wagenbak is van hout welke ik bekleed heb met stof in combinatie met fiberfill watten. Daarna de kap, gemaakt van stof om een raamwerk van hout heen, hij kan ook echt naar boven en beneden. Het mandje komt van kant en klaar gesoldeerd draadwerk met hele fijne mazen van 5.5 mm. Vind het een leuk geheel worden.
Dit wagentje heb ik samen met mijn vriendin N. gemaakt.
Volgende week gaan we samen verder met het maken van een netje voor aan de wagen.
Die had ik vroeger zelf ook, heel handig voor de kleine boodschapjes.
We gaan proberen om met de techniek van netten breien dit te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten